Fredag!
DATUM: 2008-10-25 | TID: 00:09:57 | KATEGORI: Vardag 2008

Äntligen så har jag fått en möjlighet till att blogga igen. Kvällen blev som jag hade tänkt mig. Lyckad. Jag och Carro kom till Huddinge så sent som halv 6. In på rättpris och så köpte vi vårat efterlängtade godiset som har fått oss att få jätte ont i magen nu. Blev lite för mycket utav det goda. Lagade mat och sen var det dags för idol. Ingen var så jätte bra tyckte jag. Men att Loulou åkte ut tyckte jag var helt fel.

Vid 9 så kom Ella och vi kollade på Mamma Mia eller rättaresagt så snabbspolade vi till låtarna. Dom är så himla bra! Honey honey är min favorit. Kvällens underhållning måste ha varit när vi härmade en viss kille i skolan. Ojojoj så roligt. Sen självklart en massa prat. Vid 11 så följde jag Carro till Huddinge Station. Sen påvägen hem så råkade jag kliva i världens vattenpöl för jag var så insatt i att prata i telefon med Mikkis. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?