Första lov dagen
DATUM: 2008-10-27 | TID: 13:30:55 | KATEGORI: Vardag 2008

God dag!

Blev lite ändrade planer idag. Ska träffa Femilito the man imorgon istället. Idag ska jag hem till Mikkis och sen ikväll blir det bio med några vänner. Ska se den efterlängtade filmen High School Musical 3. Jag hoppas nu att den inte blir en besvikelse. För det blir oftas lite uttjatat när det kommer uppföljare hela tiden. Visste ni att det ska komma en Pirates of the caribbean 4 nu ? Och Zac Efron ska vara med i den. Jag har en känsla att den kommer inte bli så bra..

Har precis ätit upp min vanliga lov lunch som består utav köttbullar och en stor klick ketchup. Det är min vanliga lunch under lov. Jag är sämst när det gäller att laga mat men fick ändå mvg i hemkunskap. Men jag kämpade hårt för det! Så det betyget var jag värt. Men nu måste jag gå och borsta tänderna och sen springa ner till busshålsplatsen. Ciao for now.


♥ SKRIVET AV ami

Var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg :)

DATUM: 2008-10-27 | TID: 14:20:56
BLOGG/HEMSIDA: http://metrobloggen.se/onechance



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?