End of this thursday
DATUM: 2008-10-09 | TID: 18:31:40 | KATEGORI: Vardag 2008

Hejsan alla läsare!

Hoppas allt är bra med er. Själv så tror jag att jag börjar bli förkyld igen. Jag som precis hade blivit frisk, trodde jag. Skolan idag gick bra var dock lite smått irriterad i början av dagen av olika skäl. Efter skolan så åkte jag in till stan med Ella och Carro. Gick in i lite affärer men hittade inte så speciellt mycket. Blev lite besviken där, jag som känner ett sug till att shoppa!

Efter stan åkte jag till pappas jobb. Skulle få skjuts hem och hämta upp min middag. Nu när mamma är bortrest blir det mycket take away från olika restauranger. Idag blev det från ett thai ställe  i Älvsjö. Smarrigt värre. Ska snart ta och sätta mig vid matbordet och äta. Känner hur magen kurrar lite extra nu så ska faktiskt ta och äta! Ciao for now.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?