Beslutångest!
DATUM: 2008-10-14 | TID: 19:44:41 | KATEGORI: Vardag 2009

Jag har ett dilemma. Vad ska jag göra med mina pengar ? Kan inte riktigt bestämma mig. Har över 2 lax så jag har funderat över vad jag göra med pengarna. Har 4 alternativ. 1. DKNY väskan. 2. Svart Canada Goose väst. 3. Spara pengarna till senare. 4. Lägga undan pengarna till sommaren. Jag kan verkligen inte bestämma mig. Alla alternativ lockar lika mycket. Nu har jag ångest. Kommer trodligtvis bli så att jag ångrar mig. Det här är ett svårt beslut.

Väskan.



Västen




♥ SKRIVET AV Issss

Köp den svarta västen så kan jag köpa din bruna! hihi (a)

<3<3

DATUM: 2008-10-15 | TID: 12:43:22
♥ SKRIVET AV Malin

DKNY väskan lätt! Eller spara till i sommar, inte västen :o

DATUM: 2008-10-19 | TID: 11:33:40
BLOGG/HEMSIDA: http://allaboutmalin.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?