Aggritioner och ilska!
DATUM: 2008-10-08 | TID: 08:10:28 | KATEGORI: Vardag 2009

Min pappa vet exakt hur man förstör min dag! Jag som var på strålande humör för 10 minuter sen men nu är det förstört. Det är försvann med vinden. Pappa berättade nyss att mamma ska åka till New York i maj 09. Snacka om att jag är avensjuk!!! Jag trodde hela tiden att hon skulle åka dit med jobbet ( dom brukar åka utomlands på kurser )

men så berättade pappa att det är min mormor och morfar som bjuder henne !!!!!!!!!!! och varför får inte jag följa med då ????? Jag som fyller år sådär perfekt innan. Men så kom jag med det bästa förslaget att jag och pappa skulle åka med.  Men nä det skulle inte funka för vi ska spara pengar till en utomlandsresa som vi ska göra på sommaren. Men fuck that jag vill till New York nu på en gång. Jag vill hem.... Hur kan man trivas så mycket i en stad ? Tänk att få sitta i central park med en frappo från starbucks igen, gå på fifth avenue, äta frukost på hotellet, gå runt och bara vara glad. Bara att kunna känna den glädjen




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?