A real chic movie
DATUM: 2008-10-30 | TID: 01:24:03 | KATEGORI: Vardag 2009

Smarrigt. Sitter i min säng med en påse mandariner. Har redan ätit 7 stycken under den senaste timmen och fler kommer det att bli inatt. Väntar på att det åttonde avsnittet utav The Hills ska bli färdigt. Det går sådär irriterande segt. That's life. Kvällen har jag spenderat hos Sandra med company. Dom åt och sen ut till centrum och sen statiol där det tog ett tag för oss att bestämma vad vi skulle köpa.

Blev tillslut glass och choklad. Perfekt till filmen vi skulle se. En äkta chic movie. Som jag har redan tröttnat på. Blir rastlös efter någon halv timme eller så. Filmen jag pratar om är SATC filmen. Den är bra första gången man ser den men sen blir den bara uttjatad. Då tycker jag Mamma Mia är så mycket bättre! Tror jag ska kolla på den imorgon eller någon gång i helgen.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?