24 December
DATUM: 2008-10-30 | TID: 21:28:13 | KATEGORI: Vardag 2009

Det är nu mindre än två månader kvar till jul! Detta år ska jag fira jul i Sverige nere i Jönköping med min mammas släkt. Har redan börjat tänka på vad jag ska önska mig i julklapp och kommer inte på något som lockar. Känns som att jag har det mesta. Hemskt att erkänna men it's true. Känner inte att det är något som saknas. Sen går det alltid att köpa nya grejer såklart.

Men så när jag och pappa var inne på Media Market kollade jag lite runt på olika grejer. Två saker lockade riktigt mycket. En ny mobil och digitalkamera. Min nuvarande digitalkameras lins är sönder så den åker av ibland och det stör mig grymt mycket. Sen så har jag börjat tröttna på min mobil.

Lekte lite med den här inne i affären och den verkade riktigt bra! Så kanske ska önska mig den.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?