Hard rock råcksta!
DATUM: 2008-11-14 | TID: 23:51:53 | KATEGORI: Vardag 2008

Snart är det läggdags för mig. För mig känns det som att klockan minst är 02:00 om inte mer! Känner hur mina ögon blir tyngre för varje sekund. Vanligt för mig det är ju fredag. På fredagar är jag alltid trött och har alltid ont i ryggen. Då jag måste bära runt på en stor bag med gympa kläder och böcker.

Middag på Subway vid Huddinge sjukhus med Sandra och Mikkis var riktigt trevligt. Efter våran middag satte vi oss inne på sjukhuset och tog det lugnt. Spelade in några skojjiga filmer och åt lite gott till efterrätt. När vi tröttnade så åkte vi ända bort till råcksta och sa hard rock råcksta. Så har haft en riktigt rööölig kväll.





 


♥ SKRIVET AV Amandajosefine

Jag måååste också verkligen sova, ska nämligen upp och springa tidigt imorgon bitti!

SV: Ja väskor är bäst! Haha, jag är nog också beroende.. :P Ja, mössor är så sött & mysigt. God natt <3

DATUM: 2008-11-15 | TID: 00:06:06
BLOGG/HEMSIDA: http://amandajosefine.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?