Om jag ...
DATUM: 2008-11-09 | TID: 13:49:28 | KATEGORI: Cravings

.. fick skulle jag färga mitt hår till min "dröm" färg skulle det vara som det är på bilden nedanför. Men det kommer trodligtvis aldrig att hända. Pappa tillåter mig inte.Håret kommer bli jätte slitet. Skulle behöva färga ett x antal gånger. Sen så skulle trodligtvis inte mitt hår ta färgen pga mitt låga pigment som gör det svårare att färga håret. Så det är bara att drömma vidare.



♥ SKRIVET AV Amandajosefine

Häftigt efternamn du har! (och snyggt förnamn haha :D )

Du har ju redan fint hår nu och jag kan bara tänka mig hur mycket löshår och extra grejer hon på bilden har dessutom har de vel en stylist som fixat det i x antal timmar! :D

DATUM: 2008-11-09 | TID: 14:01:16
BLOGG/HEMSIDA: http://amandajosefine.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Anonym

håret e så jävla snyyyggt! Jag döööör.... men jag vill nog ändå ha lite mörkare hår.

DATUM: 2008-11-09 | TID: 23:08:03



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?