Rätt onödig dag
DATUM: 2008-11-12 | TID: 15:39:29 | KATEGORI: Vardag 2008

Denna dag var grymt onödig. Vi hade 4 lektioner och det var endast en som vi verkligen jobbade på. 2 stycken hade vi nästan som "håltimme" så kunde gå en timme tidigare hem. Egentligen skulle jag ha varit påväg hem nu. Men istället så är jag hemma i värmen. Ikväll ska jag jobba gärnet med min debatt artikel. Viktigt viktigt viktigt. Sen ska jag försöka finna tid till att plugga spanska. Glosor till imorgon men orkar inte fokusera mig på det ikväll. Får se hur det blir men nu ska jag ta och fixa lite mellis och kolla på film.

♥ SKRIVET AV Anonym

Hej=) Du går på värmdö gymnasium va? Tror du att det är svårt att komma in om man har bra betyg, men inte bor i värmdö kommun? Kram

DATUM: 2008-11-12 | TID: 19:33:33
BLOGG/HEMSIDA: http://petrasusanna.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Michaela svarar

Tack så mycket, jag frågar absolut om jag undrar över något! :)

DATUM: 2008-11-12 | TID: 21:15:08
BLOGG/HEMSIDA: http://enjoymichaela.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?