Not like I thought
DATUM: 2008-11-13 | TID: 15:36:16 | KATEGORI: Vardag 2008

Det blev inte riktigt så som jag hade tänkt mig. Blev en tupplur på 20 minuter sen ringde Mikkis och sa åt mig att komma till Älvsjö så vi kunde gå på mässan tillsammans. Så jag åkte dit var där inte alls länge för det sög. En stor besvikelse. Förra året fick man jätte mycket prylar igår fanns det ingenting. Vi kom hem med en penna. Förra året kom man hem med flera påsar.

När jag och Mikkis kom fram till centrum så var det en halv timme kvar tills bussen skulle komma. Så vi gick in till HM och provade kollade på underkläder. Något jag var i stort behov utav så köpte en ny bh. Till nästa barnbidrag ska jag handla ännu flera.

♥ SKRIVET AV Amandajosefine

Nej jag märkte det, inga prylar?? :O haha, hur som helst var informationen rätt bra iaf.. :D

DATUM: 2008-11-13 | TID: 16:14:37
BLOGG/HEMSIDA: http://amandajosefine.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?