Minns förra året på Älvsjö mässan
DATUM: 2008-11-09 | TID: 14:04:07 | KATEGORI: Vardag 2009

Sökte runt lite på olika bloggar och kom läste om gymnasie mässan. Jag kommer ihåg när jag och mina vänner gick dit förra året. Så spännande det var. Man insåg då att man ska snart börja gymnasiumet. Vid det tillfället hade jag inte tänkt att söka till Värmdö gymnasium utan Stockholms fria. Tur att Lovie tipsade om Värmdö för min skolan är verkligen bra! Ångrar mig inte mitt beslut om att börja där. Men det roliga med att gå på mässan måste ha varit alla gratis prylarna man fick. Herregud va vi gick och plockade åt oss. Fick med mig jätte bra läppsyl som jag fortfarande andvänder idag. Skulle kunna åka dit i år bara för att plocka åt mig alla gratis prylarna haha.


♥ SKRIVET AV Amandajosefine

Ja det är sant! Men både du och hon har jätte fin färg på håret! :D



Ååh jag ska till gymnasie mässan i Älvsjö på torsdag föresten! ;) Har du några tips om bra skolor i innerstan, det blir för långt för mig att åka till vämdö.. haha.

DATUM: 2008-11-09 | TID: 14:11:05
BLOGG/HEMSIDA: http://amandajosefine.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Amandajosefine

Jaha, är det sant! :D

Jag vill gå natur, då jag tycker kemi, matte, fysik är de roligaste änmnena som jag även har lättast för ;) Då är det vel smartast att välja natur? :D



vilken linje går du? skulle du helt ärligt rekommendera mig att välja värmdö, kan du i så fall vara jätte gullig att skriva lite som är speciellt med den skolan. T.ex. hur maten är, går man vanliga dagar eller för/efter middagar, är det bra lärare, duktiga elever osv. ( jag kommer inte publicera den kommentaren ) Tack så mycket ;D

DATUM: 2008-11-09 | TID: 14:22:48
BLOGG/HEMSIDA: http://amandajosefine.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?