Men kanske inte med lika många uppdateringar
DATUM: 2008-11-04 | TID: 21:19:57 | KATEGORI: Vardag 2008

I think I'm back. Tidigare än vad jag själv hade väntat. Men jag saknar att skriva. Saknar att ha något som kan sysselsätta min vardag. Idag läste jag ut min bok. Tillsammans andra boken med Denise Rudberg. Nu väntar jag på att tredje boken ska släppas. Sökte lite på google och den ska släppas nästa år.

Men vill läsa den nu! Vill veta vad som händer. För andra boken den var alldeles för tunn och lättläst. Nu ska jag påbörja läsa en ny bok eller ny och ny den är fortsättning till Darren Shan serien. Ligger på bok 10. Så spännande är det. Läser dom på engelska som jag övar min engelska samtidigt. Vilket är jätte bra!

Update 21:22 läste nyss att boken kommer att släppas så sent som den 8 Maj, Inte bra!!!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?