Lång fast ändå rolig dag
DATUM: 2008-11-18 | TID: 18:16:18 | KATEGORI: Vardag 2008

Guuud va jag är trött! Efter en hel dag i skolan har jag absolut ingen energi kvar i kroppen. Min längsta dag någonsin i Värmdö och förhoppningsvis den sista. Gick från 10:15 - 17:00. Så har inte änns varit hemma en halvtimme än. Inte bra det. Ska snart ta och sminka mig lite snabbt och borsta håret. Ska åka till Heron City med fader och kolla inne i Media Market och kanske middag på Pizza Hut. Mumsigt! Inte ätit där sen vi var i USA.

♥ SKRIVET AV Anonym

sv: Okej, tack så jätte mycket :) Jag funderar verkligen på att börja där. Jag återkommer om jag undrar över något mer=) Kram.

DATUM: 2008-11-18 | TID: 19:12:27
BLOGG/HEMSIDA: http://petrasusanna.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?