I want to see it!
DATUM: 2008-11-17 | TID: 22:53:13 | KATEGORI: Vardag 2009

Andra Avenyn sög lika mycket som boken. Hoppas på bättre avsnitt på söndag. Det har blivit sämre sen det startade efter sommaren. Irriterar mig bara på att det har kommit in nya (dåliga) kariktärer och alla bra har lämnat(?) serien. Vill att Hamza och Karim ska komma tillbaka och sätta igång serien.

Har redan börjat små planera min helg. En sak vill jag verkligen göra och det är att gå på bio. Vill se Twilight som har premiär på fredag. Den var så så bra. En typiskt Amanda film. Nu gäller det bara att hitta någon som har lust att följa med. Ska höra runt med mina vänner. Men det får bli imorgon för nu ska jag sova!




♥ SKRIVET AV Anonym

Sv: Jag vill veta allt! Hah, nej då, men jag är nyfiknast på lärarna, för en som jag känner sa att hon hade hört av någon att lärarna är dåliga och det är as svårt att få MVG på ett prov och dom är as kräsna osv. Jag tänkte att jag skulle fråga dig och så innan jag får förutfattade meningar om skolan, för jag är verkligen nyfiken på den. Men vad tycker du om skolan i helhet? =)

DATUM: 2008-11-18 | TID: 15:21:28
BLOGG/HEMSIDA: http://petrasusanna.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?