Hey you!
DATUM: 2008-11-19 | TID: 23:18:31 | KATEGORI: Vardag 2008

Jag hade tänkt vara uppe sent och kolla på film bara för att jag har studiedag imorgon men det orkar jag inte. Ska alldeles strax gå och borsta mina tänder. Sen är jag redo att krypa ner under täcket. Måste dock läsa några sidor ur min tråkiga bok som aldrig vill ta slut.. That's life.MEN! Min lärare bestämde idag att vi får yttligare än vecka på oss med att läsa boken. Så behöver inte stress läsa. Vilket är jätte bra.

Gjorde en sak jag vanligtvis inte brukar göra. Jag la på en ansiktsmask och nu känns min hy så mycket lenare och friskare. Ansiktsmasken var behövande. Min hy har känts så stel på senaste tiden. Inte bra alls. Så har varit extra noga med att tvätta bort sminket om kvällarna. Även användt en skrubb. Men nu ska jag gå till badrummet och borsta tänderna.


♥ SKRIVET AV Louise

sv: hihi! :)

DATUM: 2008-11-20 | TID: 07:18:12
BLOGG/HEMSIDA: http://lollopamenius.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?