Hey där!
DATUM: 2008-11-16 | TID: 16:26:49 | KATEGORI: Vardag 2008

Just nu skulle jag vilja bo i Spanien så jag skulle kunna ta en fiesta. Är så jädrans trött efter ha kollat på tv hela dagen. Har äntligen kommit ifatt alla andra när det gäller Andra Avenyn. Kollat på det senste avsnittet utav Prison Break och kollat på film med pappa. Ungefär sådär har min dag sätt ut.

Nu sitter jag och smaskar i mig en jätte god kyckling sallad som jag har gjort helt själv. Kommer ihåg att i sommras levde jag på kyckling sallad i tre veckor bara för att jag jobbade. Orkade inte laga någon riktig mat på kvällarna så blev en enkel sallad. Smarrigt var det iallafall! Ska snart slå upp min matte bok och räkna några tal. Har ett till matteprov vecka 48. Not good. Panic attack is on its way.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?