Hey!
DATUM: 2008-11-29 | TID: 23:44:30 | KATEGORI: Vardag 2008

Nu är jag hemma. Filmen var bättre än vad folk har sagt. Ett besviket slut men det är nog bara för att skapa spänning till Saw 6. Och självklart ska jag se den.  Det är ett måste. Måste berätta en "klantig" grej som hände innan bion. Linnea ringde mig och frågade vart jag var. Jag skulle ju sitta på bussen påväg till centrum men jag hade tagit fel på tiden.Höll på att installera The Sims på pappas data och den går fortfarande i sommartid. Så fick springa till centrum för att hinna med tåget. Och tur det för annars skulle vi aldrig ha fått våra biljetter. Efter filmen åkte vi hem till Alice och busade med hennes två hundrar. Åh så gulliga dom var! Blev så sugen på att skaffa hund just vid det tillfället men jag har mina underbara två katter.

Mina älsklingar för inte så länge sen :)


♥ SKRIVET AV amandajosefine

ååh vad söta :D



Sv: haha ja det är sant.. nej nu måste jag sova, kram!

DATUM: 2008-11-30 | TID: 00:03:47
BLOGG/HEMSIDA: http://amandajosefine.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?