Hellu
DATUM: 2008-11-15 | TID: 22:24:25 | KATEGORI: Vardag 2008

Nu har Mikkis + gästerna gått så kan äntligen blogga. Idag har jag och Mikkis varit och tåg/buss luffat i Stockholm. Huddinge-Karlaplan-Skärholmen-Tumba-Södertälje-Huddinge. Sådär har våran resa sätt ut på ett ungefär. Har haft jätte roligt! Självklart köpte vi färdmat. Julmust och godis, perfekt rese snacks. Tillslut hamnade vi hemma hos mig och har kollat på Spiderman 2 och kollat på massa roliga bilder från gruppen fjortisjakt på facebook. Det var så roligt. Vek mig nästan utav skratt.


Innan jag och Mikkis skulle på bussen. Skärholmen - Tumba Station.
Det var en lång bussfärd.



Haha Mikkis var lite busig på bussen




Apotekarens julmust är den godaste!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?