Hello!
DATUM: 2008-11-05 | TID: 18:01:12 | KATEGORI: Vardag 2008

Idag har jag känt mig som en gammal kvinna i 80 års åldern som har tappat bort sig i sin lokala mat butik. Helt virrig. Min kropp och har inte kopplat sig med hjärnan idag. Kunde inte fokusera mig på lektionerna. Allt lät som att det undervisades på kinesiska. Jag vet orsaken och den är för lite sömn.

Så jag funderar på att kanske vara hemma imorgon och komma ikapp med min sömn och plugga inför matte provet. Det låter som en smart ide. När vi hade slutat  för dagen gick jag,Ella och Lovie till Espresso House. Men jag följer inte "trenden" med Chai latte. Utan köper varm choklad som smaker tusen gånger så bättre! 

Självklart blir det take away.







Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?