Hard work!
DATUM: 2008-11-23 | TID: 13:35:29 | KATEGORI: Vardag 2009

Någon skulle lika gärna kunna döda mig nu för dom tre kommande veckorna kommer vara ett helvete rent sagt. Varje vecka har jag minst 2 prov. PANIK! Nu har jag tagit en paus från mitt läsande om exogena krafter. Kanske har fattar 15% utav allt jag har läst.

Så här ser mitt skolschema ut i tre veckor

Vecka 48.
Onsdag - G prov i Geografi + Engelska inlämning
Fredag - Idrotts inlämning + 2 matte prov. En G del och en VG/MVG del

Vecka 49.
Måndag - Spanska prov skriftligt
Torsdag - Spanska prov muntligt
Fredag - Den tråkiga engelska boken ska vara utläst.

Vecka 50.
Måndag - Företags ekonomi prov
Onsdag - VG/MVG prov i Geografi.

Sen kommer jag säkert få flera saker som ska göras. Så måste ägna all min fritid till att plugga. Hejdå mitt sociala liv!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?