Godmorgon!
DATUM: 2008-11-17 | TID: 07:48:42 | KATEGORI: Vardag 2009

Inatt låg jag och vred och vände en jäklans lång tid. Hade jätte svårt att somna och sen behöva gå upp halv 7. Kan ju säga att det var inte så uppskattande. En lång sovmorgon på måndagar är ett måste. Men självklart ska jag börja så tidigt som 9. Håller tummarna för ett bättre schema till vårterminen. För nu är det verkligen inte lång tid kvar. Tror det är ca 5 veckor kvar till jullovet!  Och innan det ska jag ha massa prov/inlämningar.


Jag kommer gå in i väggen.


♥ SKRIVET AV Anonym

Hej=) Är hård press på eleverna på värmdö gymnasium och har man otroligt många läxor? Kram

DATUM: 2008-11-17 | TID: 14:12:55
BLOGG/HEMSIDA: http://petrasusanna.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?