Ett tåg nej en lastbil!
DATUM: 2008-11-13 | TID: 16:41:46 | KATEGORI: Vardag 2009

Jag och Mikkis fick i oss ett gott skratt när vi stog på Älvsjö station. Det är en kille och en tjej som stog på våran sida utav perrongen och så stor deras vän på andra sidan.  Dom disskuterar högt om deras kompis kommer kunna springa över spåren innan tåget kommer in. Men tillslut kommer ett tåg och kompisen har inte sprungit över. Så säger.. 

Killen - men nu kommer ju tåget
Tjejen - Nä det är inget tåg det är en lastbil.

Yeah right som att en lastbil åker på tågspåren? Hur dum får man vara. På en gång så började vi skratta så högt att dom märkte nog att vi hade hört deras konversation.


♥ SKRIVET AV Amandajosefine

Sv: Hmm, tråkigt att det inte var det i år! Ja det gjorde jag, en tjej med brunt lockig hår thihi :D Verkar bra och ska åka på några öppet hus, dock hoppas jag på vrg men det var väldans svårt att komma in där..!

DATUM: 2008-11-13 | TID: 16:43:04
BLOGG/HEMSIDA: http://amandajosefine.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Amandajosefine

Haha :) Okej, men faktiskt så ska ajg göra det eftersom jag vill gå i en lite mindre skola.. :P Det är svårt att komma in överallt typ och jag som ända har rätt bra betyg :O

DATUM: 2008-11-13 | TID: 16:48:03
BLOGG/HEMSIDA: http://amandajosefine.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?