Dagens vill ha!
DATUM: 2008-11-09 | TID: 22:20:48 | KATEGORI:

Någon som har lust att betala nästa flyg åt mig till New York. Så jag skulle kunna ta och shoppa galet på Forever 21, Abercombie and Fitch,Bloomingdals, Macy's o.sv.  Det skulle ju vara en dröm. Att kunna ta nästa flyg till New York. Dit kommer man ju inte kunna åka tillbaka till på några år känns det som.

Allt kommer ifrån Forever21.



♥ SKRIVET AV Amandajosefine

Godkväll! :)



Oj vad snällt att du tog dig tid att skriva, tack så mycket! Jag publicerar det så att folk som vill ta del av din braiga information även får det!



Natur har jag bestämmt mig att gå, fast intagningspoängen på din skola lät lite för hög. Jag tror jag kommer ligga runt 285p när jag går ut och det är ju inte kul att komma in och sen känna sig sämst och bara gå med jätte duktiga..! Fast det ändras ju från år till år, så man kan ju hoppas att det blir ett år med lite lägra här och där :) Annars lät den riktigt bra, en skola som verkligen satsar på sina elever, mysig stämmning, bra lärare och så, härligt att gå där! Jag har en fråga angående maten, många skolor har det där: -"Vi har ingen matsal, ni får pengar till att äta på restaurang"! Frågan är, räcker de pengarna ni får, för att lägga ut ja det räcker med bara 20:- om dagen blir ju väldigt mycket i längden..



Jag ska plocka på mig mycket information och gå på många öppet hus, det ska bli något att se fram emot, för jag känner att jag har vuxit ifrån högstadiet och grundskolan! Tack än en gång, kram!

DATUM: 2008-11-09 | TID: 23:12:15
BLOGG/HEMSIDA: http://amandajosefine.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Amandajosefine

Ja intagningsgränsen stämmer i och för sig inte så mycket. Eftersom från grundskolan sätter olika skolor och lärare betyg som inte ens stämmer! Vissa kan få ett MVG lättare i en del klasser och svårare i andra. Gymnasiet verkar mer rättvist! Det där med matkorten lät ju jätte bra! Men jag förstår inte läggs alla pengar ihop under en vecka/månad och så kan du äta för 0:- en dag och 80:- för en annan? ;D

DATUM: 2008-11-09 | TID: 23:23:51
BLOGG/HEMSIDA: http://amandajosefine.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Amandajosefine

Oj då det var ju galet! Men det är sant, grundskolan är fan sämst, haha. Oki doki, det låter ju bra! :D Men har ni nära till restaurangerna och stort urval också! Tack för du svarar en än gång, din skola låter riktigt bra. Hade inte ens funderat eller hört talas om den! Nu ska jag ta och läsa gymnasiekataloger och tidningar, sov gott sen! Börjar du inte tidigt imorgon?

DATUM: 2008-11-09 | TID: 23:28:41
BLOGG/HEMSIDA: http://amandajosefine.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?