Braceface ?
DATUM: 2008-11-25 | TID: 13:25:04 | KATEGORI: Vardag 2009

Igår fattade jag en stort beslut. Jag ska skaffa tandställning i underkäken. Min mamma har länge tjatat på mig att jag ska skaffa det. Att i slutet kommer jag vara glad att jag skaffade det. Jag vet redan hur det känns att ha tandställning så det är ingen ny grej. Tror jag hade det i 6an eller var det 7an ? Hade endast i överkäken i ca 6 månader. Fattar inte varför jag inte då skaffade det i underkäken också? Ung och naive var jag. Kommer trodligtvis inte behöva ha tandställningen så länge. Kanske i ett halvår eller så. Jag har endast några småfel som behövs fixas. Men nu känner jag mig redo och helst innan jul vill jag skaffa den.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?