Bad and good news.
DATUM: 2008-11-17 | TID: 17:21:10 | KATEGORI: Vardag 2008

hahaha herregud. Kan knappt tro att det är sant. Kan inte sluta skratta. Idag fick jag min lägesrapport. Jag blev riktigt chockad. Min idrottslärare måste ha skrivit fel. Jag borde vara glad, självklart är jag det. Men chockad är jag. Väldigt chockad. För jag hade förväntat mig nästan som G- eller något sånt. Men ibland kan man även chocka sig själv. Resten utav betygen är jag nöjd med.

Dagen gick inte som jag hade önskat. Fick dåliga nyheter på spanskan. Ska byta lärare till vårterminen. Det kommer gå åt skogen. Jag som började gilla spanska. Så vände sig allt. Matten gick också piss så som företags ekonomin. Ända som var bra måste ha varit lunchen ? Då vi provade en ny restaurang i sköntorp. Åt en jätte god bakad potatis med skagenröra. Dit ska jag tillbaka i veckan!

♥ SKRIVET AV Anonym

Sv: Okej tack =) Men är det svårt att få höga betyg? Är lärarna as kräsna? hah.

DATUM: 2008-11-17 | TID: 18:40:25
BLOGG/HEMSIDA: http://petrasusanna.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Anonym

Sv: Oj, jag kanske råkade upprepa mig, haha. Men aa jag fick ditt svar. Jag var tvungen att radera det inlägget ;)

DATUM: 2008-11-17 | TID: 19:09:51
BLOGG/HEMSIDA: http://petrasusanna.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Anonym

Sv: aa, jag tror jag ska välja någon samhälls linje=)

DATUM: 2008-11-17 | TID: 20:35:57
BLOGG/HEMSIDA: http://petrasusanna.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?