A quick update
DATUM: 2008-11-12 | TID: 21:26:33 | KATEGORI: Vardag 2009

Vilken frustrerande kväll jag har haft. Att komma på ett debatt ämne är inte enkelt! Men tillslut så kom jag på ett. Aktiv dödshjälp. Så det ska jag debuttera om imorgon och på fredag. Får hoppas på att det kommer gå bra. 1500-3000 tecken på word är ett måste.

Gymnasiemässan sätts ju igång i veckan så tänkte bara säga att ifall det är någon som har några frågor kring mitt gymnasium. Värmdö gymnasium (som ligger på gullmarsplan) eller samhälle-ekonomi linjen så är det bara att fråga på. Ställer gärna upp och svarar på era frågor. För jag minns vilken ångest jag hade förra året när det var min tur att välja gymnasium.

♥ SKRIVET AV Michaela svarar

Jag vet, känner detsamma! ;)

DATUM: 2008-11-12 | TID: 21:35:51
BLOGG/HEMSIDA: http://enjoymichaela.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?