What ! Already?
DATUM: 2008-05-22 | TID: 07:10:50 | KATEGORI: Vardag 2008

Mosning Korsning!

Nu är det redan torsdag. Läskigt, har jag råkat spola fram tiden?Kändes som att det var tisdag igår. Nä nu får det lov att sakta ner sig lite. Hinner ju inte tänka. Nu är det två veckor kvar till skolavslutningen. Pirrigt. Nästa vecka är det B veckan. Betygen, balen och brunch i skolan.

På torsdag är det bal. Känns lättnande att jag har köpt klänning,väska ,skor ja inpincip allt man behöver. Klockan 13:00 ska jag till frisören och fixa håret. Sen runt halv 5 bära av till odenplan för att åka Limousine till skolan !!!! Jag + 5 tjejer till har beställt Limousine. Sen efter balen ska hela klassen ut och partaja!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?