ajajaj mina fötter ..
DATUM: 2008-05-24 | TID: 19:09:42 | KATEGORI: Vardag 2008

Äntligen hemma. Är helt slut i bena. Har gått flera km idag känns det som. Jag fick vänta 45 minuter på Femi inne i centralen. Enligt Femi så kommer alltid fint folk sent haha. Vet ni. Jag och Femi kommer åka i samma flygplan till New York. Vilket sammanträffande. Så vi kommer har varit utomlands tillsammans. Ett kort utanför i New York ska jag försöka fixa. Det är så att Femi ska med en kompis till kompisens pappa i New Jersy.

Idag så var jag och Femi i Solna Centrum där köpte jag en nya väska. Blev en chokladbrun rätt så stor väska från Accent. Skulle egentligen ha köpt en jacka men självklart fanns den inte kvar inne i affären. Så typiskt. Ikväll ska Sandra och Laura komma hit och sova över. Ska bli riktigt myspys!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?