Under reklamen
DATUM: 2008-05-13 | TID: 20:50:09 | KATEGORI: Vardag 2008

Så var det reklam. Kollar givetvis på Ugly Betty. Lika bra som vanligt, får inte nog med det pogramet. Har precis ätit en god kladdkaka som jag bakade helt själv idag självklart blev det lite glass till kladdkakan. Riktigt god! Måste visa mina sista skillz nästa vecka på hemkunskapen. Så jag får MVG som slutbetyg efter ha kämpat som en galning tycker jag att jag förtjännar det betyget. Så nu ger jag gärnet på Måndag. På fredag blir det förhoppningsvis betygsnack med lärarna. Jag är nöjd om jag inte sänker mig i något ämne och självklart jätte glad ifall jag höjer mig.Speciellt i biologi,hemkunskap,samhälle och svenska. Eftersom det går rykten om att lärare läser alla i klassens bloggar. Så ifall någon av mina lärare läser det här, var lite snäll och höj mig =)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?