Tidig söndag
DATUM: 2008-05-18 | TID: 00:27:42 | KATEGORI: Vardag 2008

Så var det Söndag. Kanske borde ta och sova så jag vilar upp mig. Ska plugga historia hela dagen lång. Sista provet innan betygen sätts. Så den här veckan kommer ta död på mig. Nu är det verkligen sista ryckten! Nu gäller det att bevisa att jag är värda mina betyg. Bara ett få tal veckor kvar tills det är sommarlov.

Kom nyss på att jag har min bokrecension kvar. Den ska lämnas in på Måndag och även mitt extra arbete i historia. Har faktis börjat med båda två. Ska bara finslipa bokrecension och skriva mer till extra arbetet. Lär bli jobbigt men i slutet så är det värt det. Ingen snack om saken. Här ska inga betygs sänkas bara höjas.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?