solbränd
DATUM: 2008-05-31 | TID: 17:49:31 | KATEGORI: Vardag 2008

Hi there :)

Satans vad jag har ont i fötterna. Har gått hela dagen med Lovina. Vi har varit inne i stan och solduschat. På hötorgs kliniken. Blev jätte fint och jämt.Jätte trevlig tjej som jobbade där. Ska tillbaka dit några dagar innan USA. Så jag får lite färg och är inte blekis när jag är i New York. Bara 21 dagar kvar! Blev även lite shopping idag också. Armband och ett par beach shorts. Det behövdes verkligen, mer shopping blir trodligtvis nästa vecka. Då ska jag sätta på mig ett par andra skor. Ja för dom skorna jag andvände idag tar kol på mig.


♥ SKRIVET AV m

kan inte du lägga in bilder från eran bal :)?

DATUM: 2008-05-31 | TID: 18:29:36
♥ SKRIVET AV mandy

svar till m: jo det kan jag göra :)

DATUM: 2008-05-31 | TID: 18:34:32
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Anonym

kan vi inte få se bild på din balklännig så man ser den bra :)

DATUM: 2008-05-31 | TID: 18:53:32



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?