Sista för dagen
DATUM: 2008-05-14 | TID: 23:18:52 | KATEGORI: Vardag 2008

Hallå! 


Förlåt för den usla uppdateringen. Har suttit och skrivit ihop en bokrecension. Sen tog jag en timmes pause och kollade på Gossip Girl. För alla er som följer det på tv så börjar det igen på tisdag. Klockan 20:00 på kanal5.  Missa absolut inte det! Det är nu allt spännande börjar hända. Lite mer action i det hela.

Imorgon börjar jag halv 10. Låååång sovmorgon! Hela skolan ska till sundbygård. Hoppas att det inte regnar. Vill verkligen inte det. Klockan kvart i 4 ska jag på interjuv på Vinnova. Anngående sommarjobbet, ifall det är mitt eller inte. Nu gäller det att hålla tummarna och hoppas på att det går bra. Nä nu ska jag ta och sova. Sov så gott ! Puss.

♥ SKRIVET AV Anonym

vad är vinnova för nåt?

DATUM: 2008-05-15 | TID: 16:59:27
♥ SKRIVET AV maandys

svar : Vinnova är en statlig myndighet som ska bidra till att höja tillväxten och välståndet i hela landet. =)

DATUM: 2008-05-15 | TID: 17:11:50



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?