school.
DATUM: 2008-05-19 | TID: 22:26:14 | KATEGORI: Vardag 2008

OJDÅ! Höll på att glömma berätta en rolig sak. Idag fick jag reda på mitt slutbetyg i hemkunskap. Det blev .... MVG !!!! Jisses vad glad jag är. Dessutom så bakade vi tårtor. Riktigt smarriga också . Min grupp bakade en ljuvlig prinssestårta. Bra team work dessutom. Sista gången med hemkunskap. Men ett bra slut. Tårtbakande,gräddkrig och bra stämning.

Sen så på musiken körde vi ägget. Nog det bästa med musiken. Det är en musiklek där min lärare har spelat in en massa snuttar från olika låtar och så sitter man i en ring med sitt lag och ska hoppa och ta ägget och säga låt/artist namn. Sista gången med det också. Sorligt men lämnade det med ett bra avslut, mitt team vann med 69 poäng. Bra kämpat!

♥ SKRIVET AV Jessica Anshagen

Ja det var huuur gott som helst! :)

DATUM: 2008-05-19 | TID: 22:30:57
BLOGG/HEMSIDA: http://www.jessi.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?