Och godmorgon !
DATUM: 2008-05-12 | TID: 07:24:14 | KATEGORI: Vardag 2008

Har precis kollat klart på ett avsnitt utav Andra Avenyn. Så nu ligger jag äntligen ikapp med alla andra! Det är en sån jäkla bra serie. Jätte bra för att vara svenskt. Oftas brukar jag inte gilla svenska serier. Förutom Eva&Adam dåra. Det måste nog vara bäst och efter det kommer Andra Avenyn.

Ska strax ta lite frukost innan det är tid för mig att gå ner till bussen. Ja .. Vädret.  Vad ska man säga. Det verkar rätt så varmt ute men enligt min mor så ångrar hon sig att hon inte tog kappa,halsduk och vantar. Låter lite orimligt för utanför mitt fönster är det nästan klarblå himmel. Fast det blåser ! Nä nu ska jag fixa lite frukost så skriver jag lite senare. Ciao for now !

Bild från Grillningen =)

image1854




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?