My day
DATUM: 2008-05-26 | TID: 17:15:25 | KATEGORI: Vardag 2008

Herregud vad jag är trött. Kanske blir en tupplur efter Big Mommas house 2. Pappa har köpt en HD-box och alla kanaler kom med. Säger bara wiiiho! Imorse kollade jag på Stockholm Boggie. Har bara kollat på den en gång innan och det var hemma hos Emelie på en valborg typ i 7an :)

Idag så hade vi 3 lektioner och ändå kom jag hem kvart i 4 idag. Vi hade håltimme på morgonen. Kunde ha haft sovmorgon. Helena som ändå skickar sms till eleverna och påminner om inlämningar kunde väll ha skickat sms till oss och sagt att vi har håltimme så kunde vi ha haft en längre sovmorgon. Ja det var irriterande .. 

 Dagens första lektion blev musik och vi hade betygssnack och spelade Guitarr Hero och sjöng singstar.Får VG i slutbetyg! Sen yttligare ett till betygssnack på engelskan. Där behåller jag mitt MVG. Sen film då såg vi Save our Soldiers.  Sen pause då det var lunch. Blev fiskgratäng och nej det äter jag inte. Så jag och Larry drog till ett fik i centrum. Jag köpte väskan ifrån Glitter då också. Kostade endast 149 kr. Billigt! Ja sen var det bara att åka tillbaka till skolan och fortsätta kolla på film och så var det hemkunskap där vi fick städa hela salen.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?