Miss Panic
DATUM: 2008-05-27 | TID: 22:33:05 | KATEGORI: Vardag 2008

Hallå där!

Har ätit min andra magnum mandel glass nu. Smarrigt värre! Pappa köpte med sig en massa glass och thaimat på vägen hem. Lite sådär krya på dig mat. Just nu har jag en konstig känsla inom mig.En bladning av ångest och panik. Det är bal på torsdag. Allt känns konstigt. Jag har ingen kontroll över saken. Verkligen INGEN! Jag har ingen aning om när det börjar,vilken tid vi tjejer ska samlas i odenplan ect ..

Jag mår fortfarande inte helt hundra men ska tvinga mig iväg till skolan imorgon. Måste lämna in min engelska bokrecension och prata om Limousinen med the girls. Efter skolan måste jag ner till centrum och köpa lösnaglar. Sen när mammie kommer hem måste vi prov sminka mig. Får se hur allt löser sig.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?