Min Fredag
DATUM: 2008-05-17 | TID: 01:03:29 | KATEGORI: Vardag 2008

Ingen uppdatering igår. Alltså Fredag. Klockan har passerat midnatt. Jätte intressan fakta. Ja men igår Fredag så hade vi inga lektioner i skolan. Hade betygssnack med Helena G och jag behåller alla mina betyg. Men kan få MVG i Biologi och kanske Teknik!

Efter skolan drog jag till mammas jobb och putsade tänderna. Nu har jag massa sår vid tändera. När mamma hade slutat jobbat åkte vi till Vällingby centrum. Kikade i affärerna där och kom hem med ett par skor från någon skobutik. Vi åkte vidare till stan och kikade i ännu fler affärer. Köpte en svart pennkjol från Gina Tricot. Självklart kommer bilder upp senare. Blev även en fika på Waynes Coffee.
 
Sen runt 8 drog jag till centrum med Laura och Mix. Köpte en smarrig Ben&Jerry.  Drog hem till Mikkis där vi bara satt och pratade. Vi försökte busringa till folk men det blev alltid fel haha. Så typiskt. Senare mot kvällen drog vi till en korvfest i Balingsnäs. Var inte så jätte pepp så vi satt mest utanför och hade en egen liten fest. Efter ett tag började alla dra sig hemåt så vi gick tillbaka hem till Mikkis och bara satt och snackade.

Så såg min Fredag ut. En väldigt lyckad Fredag. Idag är en helt ny dag med nya möjligheter!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?