Lördag 24/5-08
DATUM: 2008-05-24 | TID: 11:59:20 | KATEGORI: Vardag 2008

Hallå alla glada!

Vilket härligt väder det är idag. Ser inte ett ända moln på himmlen. Ända nackdelen är att det blåser en hel del. Så västen får åka med i väskan. Ifall att det skulle bli lite kyligt. Finns ingen direkt risk för det. Ska till Solna Centrum med Femilito. Är fortfarande med Lovisa, hon sov här inatt =)

Igår så var vi hemma hos Icadavid och så var Neddan där. Ja efter ett tag åkte vi till medis och åt på donken. Där skämde vi ut oss totalt. Vi kan nog inte åka tillbaka dit på ett tag haha. Vi klädde ut oss till fjortisar och tog en massa roliga pics. Självklart kommer ni få se ett kort eller två.

Imorse åt jag årets första jordgubbar. Jag och Lovisa hade en jätte mysig piknik på balkongen. Med vattenmelon,jordgubbar med grädde,mjölk och socker. Så himla gott och mättande. Ja nu sitter vi och äter en massa onyttigheter. Självklart! Men vad ska man göra när man suktas av godis och chips (?) haha ja men nu ska jag ta och avrunda. 20 över ska jag ta bussen till centrum och sen vidare in till stan. Ni får ha det så bra. Puss!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?