Hi!
DATUM: 2008-05-20 | TID: 21:55:11 | KATEGORI: Vardag 2008

Idag har det inte blivit så mycket bloggande. Har för det mesta pluggat historia och kollat på Andra Avenyn. Får knappt in någon fakta in i huvudet.Jag börjar bli galen. Tänk om det går uselt så sänker Janne mig i sista sekund till G. Vet inte vad jag skulle ta mig till då. Antagligen bara bryta ihop. Nu till Andra Avenyn, gosh vilket spännande avsnitt! Synd att det är upphåll under sommaren. Dom nya avsnitten kommer den 21 September. Hur ska jag orka vänta så länge.

Min nervösitet börjar växa något grymt. Det känns som att många saker börjar hända på samma gång. Jag och många uppgifter går inte ihop.  Bryter nästan ihop, innan jag ska börja med ett nytt kapitel så ska det andra vara avslutat. Just nu har jag flera kapitel öppna och inga avslutna. Jag vill bara ta en sekund åt att skrika i min kudde. Så känner jag förtillfället. Nu vill jag ha sommarlov eller rättaresagt jag behöver.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?