Hej på er !
DATUM: 2008-05-10 | TID: 12:23:43 | KATEGORI: Vardag 2008

Sitter i mitt varma rum och kollar på Andra Avenyn. Har inte hängt med dom sista två veckorna så har några avsnitt att se innan dom nya kommer ut på Söndag. Men spännande är det iallafall. Om ca en timme ska jag ta tåget in till söder och sen möta Mix. Ska ta och ha en liten piknik på söder. Myspys. Sen har jag ingen aning vad dagen kommer bjuda på.

Igår var vi ute i Tumba och j*vlar vad det var kallt. Tillslut kändes det som att min blodcirkulation hade slutat helt. När man satte sig på bussen hem värmdes kroppen upp snabbt. Tur det, hade inte klarat av kylan så längre till. Men konstigt att på dagen är det jätte varmt och så helt plötsligt ändras det.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?