Gooooooooodmorgon !
DATUM: 2008-05-11 | TID: 10:42:19 | KATEGORI: Vardag 2008

Vilken härlig dag. Solen skiner in i mina fönster och gör mitt rum väldigt varmt. Ska ta och öppna ett fönster snart. Så lite frisk luft kommer in i mitt rum. Känns också så kvaft.

Igår så var det grillning/chillkrök hemma hos Sandra. Vi började grilla klockan 6 och åt korv och gnisselost. Då var det vi tjejer + tumba killarna och sandras syster. Senare mot kvällen kom alla Sandras systers kompisar. Fast dom torrade sig och gick in och kollade på hockey med Sandras pappa. Sen kilade jag hem själv runt 12. Snacka om att det var läskigt att gå hem själv från Fullersta. Massa fulla gubbar som vinglar omkring. Kändes riktigt obehagligt.


Det här hade jag på mig =)


image1839




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?