Godmorgon
DATUM: 2008-05-13 | TID: 08:22:46 | KATEGORI: Vardag 2008

Hejsan alla söta små rara läsare!

Nu verkar det som att min blogg har blivit förflyttat. Får hoppas att allt går mycket smidigare nu och det inte blir någon krångel men uppladdning utav bilder eller inloggning vid en viss tidpunkt. Precis sånt som får mig att tappa lusten att blogga.

Jahapp. Strax ska jag gå till köket och göra iordning lite frukost. Min mage har skrikit efter mat den senaste halvtimmen. Men har varit för lat att fixa någon frukost eftersom jag kollade på Andra Avenyn på svt's hemsida. Tycker det är fantastikt att dom lägger upp alla avsnitten på hemsidan ifall man råkade missa något avsnitt. Ett stort plus!


En ny favorit från Forever21


en favorit från Forever 21




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?