Ett snabbt inlägg
DATUM: 2008-05-23 | TID: 20:22:29 | KATEGORI: Vardag 2008

Hallå !

Just nu är jag med Lovisa, vi håller på att fixa oss inför kvällen. Ska trodligen hem till David och bara ta det lugnt. Får väll se vad som kommer ske ikväll. Jag och Lovisa har laddat upp med godis och chips! Alltid något onyttigt fast än vi inte vill. Har ätit en smarrig tacos nyss också. Onyttigare än onyttigast maybe ?

Idag så fick jag reda mitt slutbetyg i Teknik blev ett MVG. 300 kr rikare där. Tyckte jag förtjänade lite nya kläder så åkte in till stan och mötte mamma. Köpte hem en tunika med volanger och en tubklänning ifrån HM. Sen ett långt linne från Gina Tricot och en BH från Lindex. Ska kanske köpa en jacka imorgon wiho! Nä nu ska vi till Hökarängen tydligen måste dra. Puss!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?