..
DATUM: 2008-05-28 | TID: 23:19:37 | KATEGORI: Vardag 2008

Har precis kollat klart på ett avsnitt utav Dirty Sexy Money. Missar ju det imorgon. En otroligt bra serie. Tänk att ha så mycket pengar som den familjen. Ja vilken dröm fast ändå lite jobbigt det finns ju nästan ingen gräns. Det livet jag lever nu är bra för mig självklart skadar det aldrig när man har lite extra flis i fickan. 1900 kr rikare blir jag på skolavslutningen. Wiho! Vet inte riktigt vad jag ska göra med dom. Bränna dom på direkten,växla till dollar eller spara ? Får ju iförsig 1100 den 20 Juni. Skulle varit najs ifall jag växlade dom pengarna till dollar. Nä men lite saker vill jag ju självklart bränna upp på direkten. Har en lista över saker som måste köpas inför resan den 20de Juni.






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?