Det är hemskt ..
DATUM: 2008-05-25 | TID: 21:55:44 | KATEGORI:

Jag kan inte kontrollera mig. Igår så köpte jag en ny väska och snart ska jag köpa en ny, inom en vecka eller så. Sandra hade en riktigt snygg igår från Glitter. En rumpskump väska i lack. Imorgon ska jag till Glitter och kolla hur mycket den kostar. Ska även in en snabbis i Wedins Accent där jag har hittat en till snygg väska. Jag har ingen kontroll över mitt shopping beroende och det är läskigt.

Här är den från Wedins och kostar 399 kr har jag för mig. Visst liknar den lite den jag köpte igår?


♥ SKRIVET AV Anonym

"köpa en ny, inom en väska eller så." Haha! Du menar väl inom en vecka eller så? Jadu, det märks att du är beroende av väskor, haha kram! :)

DATUM: 2008-05-25 | TID: 22:39:27
BLOGG/HEMSIDA: http://panash.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?