Betygen
DATUM: 2008-05-21 | TID: 17:40:15 | KATEGORI: Vardag 2008

Dom här betygen tror jag att jag kommer gå ut med.
Sen finns det självklart vissa ämnen jag inte är riktigt säkra med.


MVG 
Engelska
Biologi
Hemkunskap
Teknik 
Samhälle kanske

VG
Fysik
Kemi
Religion
Historia
Geografi
Matte
Bild
Musik

G
Idrott
Hantverk
Svenska


♥ SKRIVET AV emma

japp, jag gör det nu då ;D

DATUM: 2008-05-21 | TID: 18:06:47
BLOGG/HEMSIDA: http://enannanemma.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Evelina

Jag läste din blogg för flera månader och du pratade då om att åka på språkrese. Ska du det nu i sommar? Om du ska det vart ska du, åker du med sts?

DATUM: 2008-05-21 | TID: 18:22:07
♥ SKRIVET AV mandy

svar till evelina: nej det blev inte språkresa. Ska åka till USA istället :) Men ifall jag skulle ha åkt på språkresa skulle jag ha åkt till Malta och med EF.

DATUM: 2008-05-21 | TID: 20:54:44
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?