Veckoplanering
DATUM: 2008-03-24 | TID: 23:01:36 | KATEGORI: Vardag 2008

nu har mitt påsklov börjat och det är så himla skönt med lov igen. Känns som att jag har redan planerat mitt lov vilket är super skönt. Eftersom jag är en kontroll freak och kan inte bara sitta hemma och göra ingenting.

Såhär ser min vecka ut

Tisdag - Vara med Femi, kanske sova över ?
Onsdag - Vara med Tess
Torsdag -  Vara med Mandie
Fredag - Ifall Lovisa blir frisk till det, vara med henne och kanske sova över ?

Där i mellan ska jag försöka hinna med att färga och klippa håret,shoppa,vara social hemma, träffa Isabelle och Jessica.

♥ SKRIVET AV Tess

Dagen med moi kommer bli great! =)

DATUM: 2008-03-25 | TID: 02:22:02
BLOGG/HEMSIDA: http://tews.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?