trevlig dag
DATUM: 2008-03-15 | TID: 19:51:24 | KATEGORI: Vardag 2008

åh vilken dag. Har haft en riktig dotter och far dag. Vi har kollat på kläder jag önskar mig, vi lunchade och tillslut gick vi på bio. Min pappa är världens bästa. Imorgon kanske vi ska ut igen och kolla på kläder. wiiie. Just nu äter min ben&jerry glass och kollar på någon film på disney channel haha. Ska snart kolla på kläder. Är det någon som vet ifall man kan beställa hem kläder från asos asså hit till sverige ?

♥ SKRIVET AV Melskling

önskar min papi var så, han låtsas att ha ntkr det är kul att shoppa med mig men i själva verket är han booored! jag är ganska säker på att asos skickar till sverige.. fast inte 100
Puss.

DATUM: 2008-03-16 | TID: 17:07:11
BLOGG/HEMSIDA: http://humorbabes.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?