torsdag
DATUM: 2008-03-13 | TID: 17:12:46 | KATEGORI: Vardag 2008

tjena !

haft en trevlig dag ? min var helt ok slutade klockan 4, längsta dagen på hela veckan. Men vi har infört att vi får en frukt på bilden så vi får extra energi så åt runt 4 mandariner. Sen var det bara hem och städa rummet innan utväxlingssamtalet. Börjar bli lite pirrig. Har ett mål att jag vill gå ut med 240 poäng minst. Chansen att det händer är låg just nu har jag 220.


♥ SKRIVET AV Petra

Det är ju värsta bra poäng!! Du ska vara jättenöjd. Jag hade bara 165 :(

Tycker inte du att det är mycket press att få så bra betyg som möjligt för annars så kan man inte komma in på nån linje? Tycker jag iallafall, för mycket. Man kan ju vara passionerad i nånting men ändå så går dom alltid på betygen. :(

DATUM: 2008-03-13 | TID: 23:30:11



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?